Toată lumea a auzit de CRM sau Customer Relationship Management. CRM este un software care oferă o grămadă de beneficii pentru orice tip de afacere, de la păstrarea clienților până la creșterea productivității. Software-ul CRM este adesea folosit pentru a aduna interacțiunile cu clienții într-un singur loc. Mai mult decât atât, îmbunătățește experiența și satisfacția clienților.
De fapt, CRM este una dintre industriile cu cea mai rapidă creștere din lume, estimată să crească cu o rată de 14% între 2021 și 2027. De aceea, este imperios necesar ca orice om de afacere să se folosească de CRM. Customer relationship management este un software aproape vital pentru companiile de toate dimensiunile. Este extrem de important mai ales dacă din ce în ce mai multe organizații trec la lucrul de la distanță.
Clienții sunt importanți. Nici o afacerea nu poate funcționa fără o bază de clienți. Modul în care companiile își gestionează baza de date cu clienții determină succesul său în afaceri. Relațiile cu clienții cea mai importantă parte a unei afaceri: dacă clienții nu sunt fericiți cu serviciile tale, atunci vor lăsa recenzii negative. Relațiile sunt o punte între oferta ta de afaceri și nevoile clienților tăi.
Beneficiile CRM includ o reținere mai bună a clienților, vânzări crescute și analize detaliate. Dar vei afla mai multe despre beneficiile acestui software în acest articol.
Descoperă 4 motive să alegi un sistem Customer Relationship Management (CRM).
Ce este Customer Relationship Management?
Customer Relationship Management înseamnă „gestionarea relațiilor cu clienții”, adică este un tip de software care ajută companiile să gestioneze, să urmărească și să-și organizeze interacțiunea cu clienții.
Un CRM te ajută să stochezi datele despre clienți, cum ar fi comportamentul utilizatorului, cât timp interacționează un client cu afacerea ta, etc. pentru a-ți optimiza procesele de vânzări și marketing. Totul are ca scop îmbunătățirea serviciilor pentru clienți.
Software-ul CRM funcționează prin urmărirea comportamentului și acțiunilor clienților tăi actuali sau potențiali prin site-ul web sau rețelele de social media. Majoritatea companiilor care iau în considerare adoptarea unui sistem CRM caută o modalitate de a îmbunătăți calitatea și de a construi loialitatea clienților.
Beneficiile Customer Relationship Management
Serviciu mai bun pentru clienți
Software-ul CRM are multe funcții, însă a fost creat pentru a îmbunătăți relațiile dintre afaceri și clienți. Un CRM poate gestiona toate contactele și adună informații importante despre clienți. Aceste date pot include date demografice, înregistrările de achiziție și mesajele anterioare pe toate canalele. Oricine din compania ta care are nevoie poate accesa aceste informații.
Astfel, angajații tăi au tot ce trebuie să știe despre client la îndemână și poate oferi o experiență mai bună care sporește satisfacție clientului.
Facilitează descoperirea de noi clienți
Sistemele CRM sunt utile pentru identificarea potențialilor clienți. Sistemul ține evidența profilurilor clientelei existente și le pot folosi pentru a determina persoanele pe care să le vizeze pentru randamente maxime ale clienților.
Clienții noi sunt un indiciu al creșterii viitoare, însă o afacere în creștere ar trebui să întâlnească un număr mai mare de clienți existenți față de noi perspective în fiecare săptămână. Creșterea este esențială doar atunci când clienții existenți sunt menținuți în mod corespunzător.
Creșterea vânzărilor
Un instrument CRM te poate ajuta să eficientizezi procesul de vânzare, să construiești o conductă bună de vânzări și să automatizezi sarcinile cheie din firmă. Toate aceste date se vor găsi într-un singur loc centralizat, ceea ce poate crește productivitatea și vânzările.
În același timp, CRM oferă o retenție îmbunătățită a clienților. Este vital ca, odată ce ai achiziționat și convertit clienții potențiali, să depui efort pentru a promova loialitatea clienților. CRM încurajează afacerile repetate și oferă o analiză a sentimentelor, automatizarea asistenței pentru clienți și urmărește comportamentul utilizatorului pentru a identifica problemele și a le rezolva rapid.
Oferă o analiză mai detaliată
Analizele de date sunt esențiale pentru înțelegerea comportamentului clienților. Există o mulțime de date despre clienți de colectat, dar este important ca tu să înțelegi ce înseamnă și să le folosești cum trebuie.
Sistemele CRM sunt capabile să contextualizeze datele clienților, cum ar fi ratele de click, de respingere și datele demografice. Aceste informații pot demonstra succesul unei campanii și pot evidenția oportunități de optimizare.
Oferă un marketing mai bun
Software-ul customer relationship management te ajută să creezi un program de marketing mai direcționat, care vizează nevoile specifice ale clienților tăi. Astfel, companiile vor oferi o abordare mai personală și pot dezvolta produse mai și servicii de care clienții tăi au nevoie și le doresc.
Cine poate beneficia de CRM?
Comerțul cu amănuntul, asigurările, serviciile bancare și financiare, și chiar agricultura sunt câteva dintre industrii care folosesc cel mai des sistemele CRM. Și companiile cu echipe de vânzări și marketing vor beneficia de instrumentele CRM pentru a-și gestiona relațiile cu clienții.
Alege soluția de care ai nevoie
Există multe soluții CRM pe piață, printre care se află și NELU. NELU este o aplicație ușor de folosit care se ocupă de toate nevoile tale. Cel mai mare avantaj este faptul că oferă doar modulele de care ai nevoie la un preț optim. Testează soluția NELU acum și putem discuta mai departe de ce ai nevoie pentru a-ți crește afacerea.
Trebuie doar să știi care sunt problemele din afacerea ta și de ce au nevoie clienții tăi pentru a fi satisfăcuți de produsele și serviciile tale. Nu aștepta până când este prea târziu și caută soluția CRM care te poate ajuta.