8 Secrete de email marketing pentru 2022

Publicat la 28 iul. 2022

Marketingul prin email poate fi unul dintre cele mai puternice instrumente de conversie a clienților potențiali din arsenalul tău. Din păcate, de cele mai multe ori, email marketing-ul se face neglijent și se transformă rapid în nimic mai mult decât spam în căsuțele de email ale potențialului său. 

Marketingul prin email bun evoluează timp. Toate cunoștințele de marketing din lume nu vor aduce rezultate imediate. Este nevoie de o abordare de testare și de o conștientizare acută a tipului tău de client și a modului în care aceștia reacționează la conținutul tău de email. 

O afacere de succes va integra întotdeauna marketingul prin email în strategia sa pentru că 99% dintre consumatori își verifică email-ul în fiecare zi. Este cel mai simplu și eficient mod de a-ți transmite mesajul online. 

Poate părea o metodă depășită, dar marketingul prin email realizat bine poate fi deosebit de eficient în atragerea și păstrarea clienților țintă. Unii oameni de afaceri consideră că marketingul prin email este străvechi, însă este o strategie mai relevantă ca niciodată.

Însă, cu toată concurența, este din ce în ce mai dificil să ai un impact real. Pentru a atrage mai mulți clienți, ai nevoie de o campanie eficientă de marketing prin email. Iată câteva secrete care te vor ajuta să faci campania ta de marketing mai eficientă pentru clienții existenți, dar și pentru cei viitori. 

1. Începe cu lista potrivită

Construirea unei liste, adică dobândirea unei liste de nume și adrese de email ale persoanelor care ar putea fi interesate de produsul tău, este etapa care urmează înaintea marketingului prin email. De obicei, marketingul prin email este folosit pentru a cultiva clienții potențiali existenți. 

Poți obține adresele de email prin cumpărarea listelor, însă poate fi scump, poate fi ilegal și nu este etic. Mai mult decât atât, calitatea datelor poate fi slabă și este posibil să nu includă persoane din publicul țintă.

Metoda cea mai bună de a obține adrese de email este să construiești propria listă. Poți face acest schimb de resurse valoroase pentru detaliile de contact ale vizitatorilor folosind butoane de apel la acțiune sau un formular web care îți permite să colectezi nume și adrese de email. 

2. Oferă un mesaj de previzualizare atrăgător

Mulți oameni nu deschid imediat email-urile din motive evidente de securitate. Acest lucru se întâmplă mai ales dacă email-urile provin dintr-o sursă cu care clienții nu sunt familiarizați. Majoritatea oamenilor folosesc panoul de previzualizare al furnizorului de email pentru a verifica despre ce este vorba în email. 

Pentru a atrage clientul potențial să-și deschidă email-ul, trebuie să folosești expresii atrăgătoare care să-l entuziasmeze și să fie interesat de email-ul tău. 

3. Găsește momentul optim pentru a trimite email-uri

Contactul ideal îți va oferi o adresă de email care este verificată cel mai frecvent în timpul programului de lucru. Deci, ai o fereastră de 8 ore de trimis. Când este cel mai bun moment pentru a crește ratele de descriere? 

Majoritatea căsuțelor de email profesionale sunt verificate de la prima oră de dimineață, așa că între 8:00 și 9:30 este un pariu destul de bun. Însă acest lucru necesită testare deoarece există alte momente cheie din timpul zilei în care oamenii verifică email-uri. 

Odată ce ai stabilit ora care primește cele mai mari rate de descriere, poți alege această perioadă pentru a trimite email-uri. 

4. Clientului îi place să se simtă important

Ne place să ni se spună că suntem speciali. Dacă contactezi un potențial client și îi spui că este unul dintre cei mai buni clienți ai tăi, te vei conecta automat cu el. Prin anunțarea directă că un client este apreciat, te va conecta cu clientul la nivel personal. Va face afacerea să pară mai umană și mai accesibilă. 

5. Segmentează listele

Pentru a direcționa email-urile către diferiții membri ai unității de luare a deciziilor, îți poți segmenta lista în funcție de titlurile posturilor, precum și de etapele călătoriei cumpărătorului. După ce segmentezi produsul sau serviciul în funcție de obiectivele de afaceri, poți crea email-uri pentru campania ta de email. 

Scrierea email-urilor specifice deciziei și trimiterea periodică a acestora poate oferi o idee despre cine este interesat în ce domenii ale afacerii tale. 

6. Furnizează conținut de calitate

Marketingul prin email se referă la așteptări, însă depinde de tine să creezi niște așteptări grozave. Dacă îndemnul tău la acțiune este puternic și urmărirea ta este consecventă, vei avea o campanie de marketing de succes. 

Conținutul din email este, fără îndoială, cheia pentru a menține oamenii implicați, indiferent de produsul sau serviciul pe care îl vinzi. Este important să păstrezi ritmul email-ului tău original și autentic. 

7. Fă-le clienților să le fie dor de tine cu o frecvență mai mică

Este esențial să nu trimiți prea multe email-uri deoarece face ca persoanele din lista de corespondență să se dezaboneze la o rată mai mare. Odată ce se întâmplă acest lucru, trimiterea oricărui email de marketing către persoanele de contact neabonate devine discutabilă. 

Când vine vorba despre actualizări regulate, o dată pe săptămână este cel mai potrivit. Dacă trimiți mai mult decât atât riști să fii tratat ca spam. În plus, crearea de conținut mai mult de o dată pe săptămână va fi o provocare. Chiar dacă este o cantitate gestionabilă, conținutul este probabil să se reducă în calitate. 

O actualizare la fiecare 2 - 3 săptămâni este acceptabilă. Există excepții atunci când există un eveniment sensibil la timp, cum ar fi o conferință sau un webinar. Atunci puteți trimite mementouri cu o zi înainte de eveniment sau în ziua evenimentului. 

8. Include un îndemn la acțiune

Cu toate concentrarea pe atragerea atenției clientului, este ușor să uiți intenția inițială a email-ului. Le reamintești că este un articol în coș? Îi avertizezi despre o vânzare? Promovezi produse sau servicii noi? 

O linie de subiect inteligentă îți poate îmbunătăți rata de deschidere, dar pentru a crește implicarea, trebuie să-ți crești rata de clic sau procentul de abonați. Aici ai nevoie de un apel de acțiune. 

Un apel la acțiune poate fi la fel de ușor ca o simplă solicitare directă. Plasarea îndemnurilor concise la acțiune poate fi „Faceți clic aici pentru a descărca ghidul gratuit.” Includerea unui buton de îndemn în locul unui link text poate crește ratele de conversie cu până la 28%

Concluzie

În calitate de om de afaceri, trebuie să pui pe primul loc nevoile clienților tăi. Indiferent de ce planifici pentru următoarea campanie de marketing prin email, asigură-te că o faci ținând cont de clienții tăi. 


Descoperă De ce clienții tăi vor o experiență mai bună.

Postări similare

phone-handset